Borgo degli Ulivi Gardone Riviera

1400m vzdálenost k jezeru
2500m vzdálenost do centra

Resort se nachází na panoramatickém místě v kopcích nad městečkem Gardone. K jezeru a pláži se dostanete autem za pár minut. Prostorné apartmány, klid, zahrada a bazén s dětskou částí jsou hlavní devizou tohoto skvěle hodnoceného ubytování.

Vybavení a služby: recepce, výtah, bar, bar u bazénu, terasa, parkování, garáž.
Venkovní bazén.

Ubytování: klimatizované apartmány několika kategorií. Každý apartmán má koupelnu se sprchou / vanou, WC, SAT/TV, trezor, wifi internet a výhled na jezero (alespoň částečný)
Typologie apartmánů: BILO - 2kk (jedna oddělená ložnice  + obývací pokoj)  pro 4 osoby, TRILO - 3kk (loft, 2 oddělené ložnice + obývací pokoj)

Vzdálenosti: centrum Gardone 2.5km, jezero 1.4km, pláž 2.5 km

borgo degli ulivi gardone cenik 2022

Dovolená 2024: Záloha pouze 30% z ceny apartmánu. Doplatek před odjezdem.

Cena za apartmán zahrnuje:
Pronájem apartmánu na týden (zkrácené termíny možné - na dotaz)
Spotřeby energií
Povlečení a ručníky
Parkoviště (garáž za poplatek 7 euro/den)
Wifi internet
Závěrečný úklid

Vratná kauce: 130 euro  | domácí zvířata - na dotaz, za poplatek

Garance nejlepší ceny – našli jste někde jinde lepší cenu tohoto ubytování? 

  • Dejte nám vědět, třeba přes formulář níže. Prověříme a nabídneme vám cenu  stejnou nebo nižší!
  • Zpětnou vazbou s námi rozhodně  neproděláte!

FAQ - často kladené otázky

  • Nízká záloha – pouze 2.900,-Kč/osoba k potvrzení dovolené
  • V případě apartmánu 30% z ceny
  • Doplatek pak měsíc před odjezdem na dovolenou

nabízíme výhodné pojištění od UNIQA jež kryje většinu potřeb a možného nebezpečí na cestách, včetně pojištění storna. Něco se stane, nebudete moci odjet? S pojištěním se nemusíte bát, že vám propadnou peníze!

  • Akceptujeme poukázky většiny společností – SODEXO, EDENRED, BENEFIT+ a další.
  • FKSP faktury děláme běžně, včetně státních podniků kde je proces složitější (vyplnit objednávku, osobní čísla… tedy nemocnice, ministerstva, policie atp.)

Po celou dobu pobytu funguje asistenční linka (delegát na telefonu) na kterou můžete volat s jakýmkoliv problémem (zpožděný příjezd, tlumočení požadavků na recepci, …)

Fyzického delegáta na místě nemáme, jelikož na Gardu se jezdí individuálně – vlastní dopravou, v různé dny, na různá místa. V sezoně zde máme kolegu sporťáka, který s lecčíms poradí (krom půjčování kol, windsurfu, průvodce pro lezení atp…). 

Nezávazná rezervace ubytování