Villa Etti Molina di Ledro

50m vzdálenost k jezeru
500m vzdálenost do centra

V Molina di Ledro na klidném, tichém místě v kopečku, který se svažuje k jezeru je pěkný dům horského typu – villa Etti. Jsou zde pouhé čtyři apartmány. Lokalita je na slunném místě.

Vybavení a služby: velká zahrada (4.000m2), zahradní nábytek, gril, hřiště na beach-volejbal, parkoviště. V apartmánech je pračka.

Ubytování: apartmány dvou typů (2kk a 3kk), rozlohou stejné.

BILO 2/5 - dvoupokojový apartmán (2kk pro 2-5 osob), manželská ložnice s jednolůžkem navíc, obývací pokoj s kuchyňským koutem (mikrovlnná trouba), rozkládací gauč, wi-fi, SAT/TV. Koupelna se sprchou a WC. Balkon nebo terasa s výhledem na jezero.

TRILO 4/6 – třípokojový apartmán 6(3kk pro 4-6 osob), manželská ložnice, druhá ložnice s dvěma lůžky, obývací pokoj s kuchyňským koutem (mikr.trouba), rozkládací gauč, wi-fi, SAT/TV. Koupelna se sprchou a WC. Balkon nebo terasa s výhledem na jezero.

Stravování: vlastní

Vzdálenosti: jezero 50m, centrum Molina: 500m. V okolí (do 200m): restaurace, supermarket, půjčovna lodí.

Dovolená 2023: Záloha pouze 30% z ceny apartmánu. Doplatek před odjezdem.

Cena za apartmán zahrnuje:
Pronájem celého apartmánu  na týden
Spotřeby plynu, vody, elektřiny
parkování
wifi internet

Další informace & možné příplatky
Povlečení a ručníky: 20€/osoba
Dětská postýlka/židlička/vanička - zdarma po rezervaci
Vratná kauce: 100€
Zvířata na dotaz - povolena - 5 euro/den
Závěrečný úklid povinný - 80€/apartmán - povinný, na místě. Případné vytápění dle spotřeby

FAQ - často kladené otázky

  • CORONA SAFE záloha 2.900,-Kč/osoba k potvrzení dovolené
  • V případě apartmánu 30% z ceny
  • Doplatek pak měsíc před odjezdem na dovolenou

nabízíme výhodné pojištění od UNIQA jež kryje většinu potřeb a možného nebezpečí na cestách, včetně aktuálního tématu onemocnění COVID-19.

  • Akceptujeme poukázky většiny společností – SODEXO, EDENRED, BENEFIT+ a další.
  • FKSP faktury děláme běžně, včetně státních podniků kde je proces složitější (vyplnit objednávku, osobní čísla… tedy nemocnice, ministerstva, policie atp.)

Po celou dobu pobytu funguje asistenční linka (delegát na telefonu) na kterou můžete volat s jakýmkoliv problémem (zpožděný příjezd, tlumočení požadavků na recepci, …)

Fyzického delegáta na místě nemáme, jelikož na Gardu se jezdí individuálně – vlastní dopravou, v různé dny, na různá místa. V sezoně zde máme kolegu sporťáka, který s lecčíms poradí (krom půjčování kol, windsurfu, průvodce pro lezení atp…). Jeho služby letos díky menší návštěvnosti budou omezené.

Nezávazná rezervace ubytování