Residence Oasi Limone

700m vzdálenost k jezeru
2000m vzdálenost do centra

Pro všechny, kdo nepotřebují být v centru dění nabízíme residenci v kopcích nad Limone. Klid, ticho, bazén, a zejména krásný výhled na celé jezero – to vše nabídnou nově rekonstruované, vybavené apartmány, navíc za více než příznivou cenu!

Vybavení a služby: recepce, bar, TV/SAT místnost, venkovní bazén (lehátka v ceně), stolní tenis…

Ubytování:

  • Bilo 2/4 - dvoupokojový apartmán pro 4 osoby o rozloze cca 35m2, jedna oddělená ložnice, koupelna (sprcha/WC/fén), kuch.kout včetně lednice, SAT/TV, trezor (kauce 10 euro), balkon nebo terasa s výhledem na jezero.
  • Trilo 4/6 - třípokojový apartmán pro 4-6 osob. Dvě oddělené ložnice (z toho jedna s paladnou/patrovou postelí), koupelna (sprcha/WC/fén), kuch.kout včetně lednice, SAT/TV, trezor (kauce 10 euro), balkon nebo terasa s výhledem na jezero.

Vzdálenosti: 2km do centra města, podél horské říčky - nová cesta  k pláži - cca 700m.

Dovolená 2023: Záloha pouze 30% z ceny apartmánu. Doplatek před odjezdem.

Cena za apartmán zahrnuje:

  • Pronájem apartmánu na týden
  • Spotřeby energií (elektřina, voda, plyn)
  • Wi-fi internet
  • Parkoviště

Cena nezahrnuje / fakultativně

  • Závěrečný úklid – 50 euro/apartmán, povinný.
  • Povlečení a ručníky – vlastní nebo zapůjčení (cca 12 a 6 euro/os)
  • Klimatizace: za poplatek cca 5 euro/den
  • Dětská postýlka: ZDARMA

Vratná kauce 100 euro

Domácí zvířata povolena, za poplatek 7 euro/den (platí se na místě).

FAQ - často kladené otázky

  • CORONA SAFE záloha 2.900,-Kč/osoba k potvrzení dovolené
  • V případě apartmánu 30% z ceny
  • Doplatek pak měsíc před odjezdem na dovolenou

nabízíme výhodné pojištění od UNIQA jež kryje většinu potřeb a možného nebezpečí na cestách, včetně COVID-19.

  • Akceptujeme poukázky většiny společností – SODEXO, EDENRED, BENEFIT+ a další.
  • FKSP faktury děláme běžně, včetně státních podniků kde je proces složitější (vyplnit objednávku, osobní čísla… tedy nemocnice, ministerstva, policie atp.)

Po celou dobu pobytu funguje asistenční linka (delegát na telefonu) na kterou můžete volat s jakýmkoliv problémem (zpožděný příjezd, tlumočení požadavků na recepci, …)

Fyzického delegáta na místě nemáme, jelikož na Gardu se jezdí individuálně – vlastní dopravou, v různé dny, na různá místa. V sezoně zde máme kolegu sporťáka, který s lecčíms poradí (krom půjčování kol, windsurfu, průvodce pro lezení atp…). Jeho služby letos díky menší návštěvnosti budou omezené.

Nezávazná rezervace ubytování