residence GOETHE Malcesine

400m vzdálenost k jezeru
1200m vzdálenost do centra

Moderní residence se nachází v zátoce Val di Sogno, u města Malcesine, které je právem označováno za perlu jezera Garda. Poloha lehce v kopečku zaručuje krásné výhledy na jezero. K ubytování poslouží moderní, vybavené, klimatizované apartmány 2kk a 3kk. K dispozici je bazén, velká zahrada s možností grilování.

Vybavení a služby: venkovní bazén, terasa k opalování, zahrada, gril, dětské hřiště, residence má výtah, parkování, prádelnu, wi-fi internet zdarma.

Ubytování: klimatizované apartmány dvou velikostí – BILO (2kk) a TRILO (3kk), vždy vybavený kuchyňský kout, koupelna se sprchou/WC, fén. Lednice s mrazákem, myčka, mikrovlnná trouba, toaster, kávovar. SAT/TV. Některé apartmány (TRILO) mají i pračku (na dotaz).

Vzdálenosti: jezero 500m, historické centrum 1200m

Dovolená 2024: Záloha pouze 30% z ceny apartmánu. Doplatek před odjezdem.

Cena za apartmán zahrnuje:
Pronájem daného apartmánu na týden
Spotřeby energií (voda, elektřina), klimatizace a wifi
Povlečení a ručníky (1.set)

Cena nezahrnuje:
Závěrečný úklid: 50/55 euro za apartmán (menší/větší)

Domácí zvířata možná za poplatek 8 euro/den.

Garance nejlepší ceny – našli jste někde jinde lepší cenu tohoto ubytování? 

  • Dejte nám vědět, třeba přes formulář níže. Prověříme a nabídneme vám cenu  stejnou nebo nižší!
  • Zpětnou vazbou s námi rozhodně  neproděláte!

FAQ - často kladené otázky

  • Nízká záloha – pouze 2.900,-Kč/osoba k potvrzení dovolené
  • V případě apartmánu 30% z ceny
  • Doplatek pak měsíc před odjezdem na dovolenou

nabízíme výhodné pojištění od UNIQA jež kryje většinu potřeb a možného nebezpečí na cestách, včetně pojištění storna. Něco se stane, nebudete moci odjet? S pojištěním se nemusíte bát, že vám propadnou peníze!

  • Akceptujeme poukázky většiny společností – SODEXO, EDENRED, BENEFIT+ a další.
  • FKSP faktury děláme běžně, včetně státních podniků kde je proces složitější (vyplnit objednávku, osobní čísla… tedy nemocnice, ministerstva, policie atp.)

Po celou dobu pobytu funguje asistenční linka (delegát na telefonu) na kterou můžete volat s jakýmkoliv problémem (zpožděný příjezd, tlumočení požadavků na recepci, …)

Fyzického delegáta na místě nemáme, jelikož na Gardu se jezdí individuálně – vlastní dopravou, v různé dny, na různá místa. V sezoně zde máme kolegu sporťáka, který s lecčíms poradí (krom půjčování kol, windsurfu, průvodce pro lezení atp…). 

Nezávazná rezervace ubytování