res.Dromae & Casa Dromae Mezzolago (Ledro)

600m vzdálenost k jezeru
300m vzdálenost do centra

Obě sousední residence leží na velmi klidném místě uprostřed krásné přírody a budou vyhovovat především rodinám s dětmi a sportovně založeným klientům. Součástí je zahrada s místem pro grilování, společný je bazén, který je mezi oběma objekty. Jedná se o ubytování v soukromí, klíče dostanete v místním informačním centru.

Ubytování: DROMAE: třípokojový apartmán TRILO 4/6 (až pro 6 osob) v přízemí nebo v 1. patře o velikosti cca 55-65 m². Ložnice s manželskou postelí, druhá ložnice se 2 lůžky, obývací místnost s kuchyňským koutem (kávovar, myčka, trouba) a rozkládací sedačkou, TV se satelitem, koupelna se sprchou, fén, pračka. Balkón nebo terasa se zahradním nábytkem, gril a soukromé parkoviště. Úschovna kol (s několika koly k užívání zdarma - záležitost obsazenosti). Apartmány jsou různých dispozicí, např.je zde i dvoupatrový.

CASA DROMAE: menší budova (méně apartmánů), apartmány jsou novější, modernější, některé až pro 7 osob (70m2).

Vzdálenosti: centrum vesničky 300 m, jezero 600 m

 

Cena za apartmán zahrnuje:
Pronájem celého apartmánu (až pro 6 osob) na týden
Spotřeby plynu, vody, elektřiny
parkování
wifi internet

Další informace & možné příplatky
Povlečení a ručníky: 15 €o/osoba
Dětská postýlka/židlička/vanička - zdarma po rezervaci
Vratná kauce: 100€
Zvířata na dotaz - povolena.
novější CASA DROMAE: +1900,-Kč / apartmán/týden
Závěrečný úklid povinný - 60€/apartmán - povinný, na místě.

FAQ - často kladené otázky

  • CORONA SAFE záloha 1.500,-Kč/osoba k potvrzení dovolené
  • V případě apartmánu 25% z ceny

nabízíme výhodné pojištění od UNIQA jež kryje většinu potřeb a možného nebezpečí na cestách, včetně aktuálního tématu onemocnění COVID-19.

  • Akceptujeme poukázky většiny společností – SODEXO, EDENRED, BENEFIT+ a další.
  • FKSP faktury děláme běžně, včetně státních podniků kde je proces složitější (vyplnit objednávku, osobní čísla… tedy nemocnice, ministerstva, policie atp.)

Po celou dobu pobytu funguje asistenční linka (delegát na telefonu) na kterou můžete volat s jakýmkoliv problémem (zpožděný příjezd, tlumočení požadavků na recepci, …)

Fyzického delegáta na místě nemáme, jelikož na Gardu se jezdí individuálně – vlastní dopravou, v různé dny, na různá místa. V sezoně zde máme kolegu sporťáka, který s lecčíms poradí (krom půjčování kol, windsurfu, průvodce pro lezení atp…). Jeho služby letos díky menší návštěvnosti budou omezené.

Nezávazná rezervace ubytování