Parkhotel Jolanda San Zeno di Montagna

3/5
9000m vzdálenost k jezeru
50m vzdálenost do centra

Další hotel z naší nabídky je Park Hotel Jolanda, nacházející se v centru města na panoramatické pozici, vystavěný na ruinách bývalého kláštera. Hotel vítězí zejména poměrem cena/kvalita -za svou cenu nabídne polopenzi, vnitřní bazén, wellness či možnost hrát na tenisových kurtech.

Ubytování na zkrácený termín možné

 

Vybavení a služby: recepce 24h, sejf, bar, restaurace, parkoviště. 4x tenisový kurt (12 euro/hod), úschovna kol, místnost s TV.
Wellness (150m2, 14-20:00) obsahuje: Krytý bazén, kneip, turecká koupel, whirpool, sauna. (vstup od 16ti let, za poplatek)

Ubytování: klimatizavané dvoulůžkové pokoje s možností jedné přistýlky, jednoduše zařízeny, koupelna s WC (sprcha, fén), SAT/TV, sejf, minibar, většina pokojů s balkonem nebo terasou.

Stravování: POLOPENZE, snídaně formou bufetu, večeře o 3 chodech výběrem z menu

Vzdálenosti: v centru města, jezero/pláž 9km, lanovka Monte Baldo 7km

Dovolená 2024: Záloha pouze 2900,-Kč/os. Doplatek před odjezdem.

Cena na osobu zahrnuje:
Ubytování na týden
Polopenzi
Klimatizace (červenec, srpen)
Wi-fi v lobby zdarma

Slevy na 3./4.lůžku:
Do 6 let zdarma
6 - 11 let 50% sleva
11 a více let 20% sleva

Domácí zvířata nejsou povolena

Garance nejlepší ceny – našli jste někde jinde lepší cenu tohoto ubytování? 

  • Dejte nám vědět, třeba přes formulář níže. Prověříme a nabídneme vám cenu  stejnou nebo nižší!
  • Zpětnou vazbou s námi rozhodně  neproděláte!

FAQ - často kladené otázky

  • Nízká záloha – pouze 2.900,-Kč/osoba k potvrzení dovolené
  • V případě apartmánu 30% z ceny
  • Doplatek pak měsíc před odjezdem na dovolenou

nabízíme výhodné pojištění od UNIQA jež kryje většinu potřeb a možného nebezpečí na cestách, včetně pojištění storna. Něco se stane, nebudete moci odjet? S pojištěním se nemusíte bát, že vám propadnou peníze!

  • Akceptujeme poukázky většiny společností – SODEXO, EDENRED, BENEFIT+ a další.
  • FKSP faktury děláme běžně, včetně státních podniků kde je proces složitější (vyplnit objednávku, osobní čísla… tedy nemocnice, ministerstva, policie atp.)

Po celou dobu pobytu funguje asistenční linka (delegát na telefonu) na kterou můžete volat s jakýmkoliv problémem (zpožděný příjezd, tlumočení požadavků na recepci, …)

Fyzického delegáta na místě nemáme, jelikož na Gardu se jezdí individuálně – vlastní dopravou, v různé dny, na různá místa. V sezoně zde máme kolegu sporťáka, který s lecčíms poradí (krom půjčování kol, windsurfu, průvodce pro lezení atp…). 

Nezávazná rezervace ubytování