Palme – Royal – Suite Garda

3/5
350m vzdálenost k jezeru
350m vzdálenost do centra

Hotel Palme, Royal a Suite se nachází cca 300 metrů od jezera a stejně daleko od centra města Garda. Hotel se nachází ve více budovách (dříve rozděleny na hotel PALME, Royal, Suite se nyní prodávají pod jednou značkou), každá budova má svůj bazén.

 

Vybavení a služby: recepce, TV-místnost, 2 jídelny/restaurace, bar, taverna. 2 bazény (50mt od hotelu), bar u bazénu, slunečníky a lehátka zdarma. Dále zde najdeme stolní tenis, bocce, dětské hřistě. Parkoviště.

Pokoje: dvoulůžkové, jednoduše zařízené pokoje s možností přistýlky o velikosti 16-20m2, sprcha/WC/fén, topení/klimatizace (červenec a srpen), tel, SAT/TV, některé pokoje mají trezor. Všechny námi nasmlouvané pokoje mají balkon.

Stravování: POLOPENZE – snídaně formou bufetu, večeře o 3 chodech výběrem z menu

Vzdálenosti: 350 m od centra, obchodů a jezera, 800 m od pláže, 50 m od restaurací a barů.

Dovolená 2023: Záloha pouze 2900,-Kč/os. Doplatek před odjezdem.

Cena na osobu zahrnuje:
Ubytování v dvoulůžkovém pokoji s balkonem
Polopenzi
Vstup do bazénu

Slevy na 3./4.lůžku
Do 6 let zdarma
6-11 let 50%
11 a více 25%

Fakultativně:
Wi-fi internet: zdarma v lobby, jinak za poplatek
Domácí zvířata nejsou povolena.

Garance nejlepší ceny – našli jste někde jinde lepší cenu tohoto ubytování? 

  • Dejte nám vědět, třeba přes formulář níže. Prověříme a nabídneme vám cenu  stejnou nebo nižší!
  • Zpětnou vazbou s námi rozhodně  neproděláte!

FAQ - často kladené otázky

  • CORONA SAFE záloha 2.900,-Kč/osoba k potvrzení dovolené
  • V případě apartmánu 30% z ceny
  • Doplatek pak měsíc před odjezdem na dovolenou

nabízíme výhodné pojištění od UNIQA jež kryje většinu potřeb a možného nebezpečí na cestách, včetně aktuálního tématu onemocnění COVID-19.

  • Akceptujeme poukázky většiny společností – SODEXO, EDENRED, BENEFIT+ a další.
  • FKSP faktury děláme běžně, včetně státních podniků kde je proces složitější (vyplnit objednávku, osobní čísla… tedy nemocnice, ministerstva, policie atp.)

Po celou dobu pobytu funguje asistenční linka (delegát na telefonu) na kterou můžete volat s jakýmkoliv problémem (zpožděný příjezd, tlumočení požadavků na recepci, …)

Fyzického delegáta na místě nemáme, jelikož na Gardu se jezdí individuálně – vlastní dopravou, v různé dny, na různá místa. V sezoně zde máme kolegu sporťáka, který s lecčíms poradí (krom půjčování kol, windsurfu, průvodce pro lezení atp…). Jeho služby letos díky menší návštěvnosti budou omezené.

Nezávazná rezervace ubytování