Nuova Barcaccia Peschiera del Garda

3/5
1900m vzdálenost k jezeru
1500m vzdálenost do centra

Malý, rodinný hotel na kraji města Peschiera del Garda. Vhodný pro všechny, kdo chtějí být stranou turistického ruchu a hledají sympatický hotýlek jako výchozí bod pro každodenní výlety – buď k jezeru nebo na nejbližší města (blízko dálnice Verona-Brescia-Milano) a nákupy (několik outletů a center v okolí).

Vybavení a služby: 24h recepce, bar, restaurace, zahrada, parkování, wi-fi internet, parkování (garáž na dotaz za 10euro/noc), úschova zavazadel. Hotel je klimatizovaný. Půjčovna kol / úschovna kol.
Venkovní bazén, lehátka a slunečníky.

Ubytování: Klimatizované dvoulůžkové pokoje SUPERIOR, koupelna se sprchou a WC, fén. Trezor (zdarma), wi-fi internet zdarma.

Stravování: POLOPENZE: snídaně formou bufetu, večeře o třech chodech výběrem z menu, u večeře voda zdarma. Možnost zaměnit večeři za oběd.

Vzdálenosti: jezero 1900m, centrum města: 1500m, nejbližší obchody a restaurace 600m

Dovolená 2024: Záloha pouze 2900,-Kč/os. Doplatek před odjezdem.

Cena na osobu zahrnuje:
Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji na zvolený počet dní
Polopenzi (snídaně + večeře)
Klimatizace
Wi-fi internet
Parkování (garáž na dotaz)

Domácí zvířata na dotaz, za poplatek 5euro/den, větší 10 euro/den.

Garance nejlepší ceny – našli jste někde jinde lepší cenu tohoto ubytování? 

  • Dejte nám vědět, třeba přes formulář níže. Prověříme a nabídneme vám cenu  stejnou nebo nižší!
  • Zpětnou vazbou s námi rozhodně  neproděláte!

FAQ - často kladené otázky

  • Nízká záloha – pouze 2.900,-Kč/osoba k potvrzení dovolené
  • V případě apartmánu 30% z ceny
  • Doplatek pak měsíc před odjezdem na dovolenou

nabízíme výhodné pojištění od UNIQA jež kryje většinu potřeb a možného nebezpečí na cestách, včetně pojištění storna. Něco se stane, nebudete moci odjet? S pojištěním se nemusíte bát, že vám propadnou peníze!

  • Akceptujeme poukázky většiny společností – SODEXO, EDENRED, BENEFIT+ a další.
  • FKSP faktury děláme běžně, včetně státních podniků kde je proces složitější (vyplnit objednávku, osobní čísla… tedy nemocnice, ministerstva, policie atp.)

Po celou dobu pobytu funguje asistenční linka (delegát na telefonu) na kterou můžete volat s jakýmkoliv problémem (zpožděný příjezd, tlumočení požadavků na recepci, …)

Fyzického delegáta na místě nemáme, jelikož na Gardu se jezdí individuálně – vlastní dopravou, v různé dny, na různá místa. V sezoně zde máme kolegu sporťáka, který s lecčíms poradí (krom půjčování kol, windsurfu, průvodce pro lezení atp…). 

Nezávazná rezervace ubytování