Malcesine Malcesine

3/5
0m vzdálenost k jezeru
0m vzdálenost do centra

V centru jednoho z nejhezčích měst na jezeře Garda – Malcesine se nachází tříhvězdičkový hotel s překvapivým názvem – hotel Malcesine. Klasický městský hotel přímo u jezera doporučujeme všem, kdo chtějí být v centru města, zároveň u přístavu a mít v pěším dosahu veškeré bary, restaurace a zábavu. Hotelová restaurace je poměrně známá a velmi dobře vaří.

Ubytování a služby: recepce, restaurace, velká terasa s lehátky a slunečníky přímo u jezera. Wifi internet v lobby zdarma.

Ubytování: klimatizované dvoulůžkové pokoje s možností přistýlky, koupelna s WC, fén, SAT/TV, tel., trezor. Některé pokoje mají výhled na jezero.

Stravování: POLOPENZE: snídaně formou bufetu, večeře o 3 chodech výběrem z menu

Vzdálenosti: centrum 0m, jezero 0m, pláž 300-600m (cca 5-8min chůze)

 

Dovolená 2024: Záloha pouze 2900,-Kč/os. Doplatek před odjezdem.

Cena na osobu zahrnuje:
Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji na týden
Polopenzi
Klimatizaci (v červenci, srpenu)

Cena nazahrnuje:
Parkování – placené v okolí, cca 20-50m, jinak nutno hledat. K hotelu lze přijet autem (vyložit/naložit zavazadla)
Domácí zvířata nejsou povolena

Garance nejlepší ceny – našli jste někde jinde lepší cenu tohoto ubytování? 

  • Dejte nám vědět, třeba přes formulář níže. Prověříme a nabídneme vám cenu  stejnou nebo nižší!
  • Zpětnou vazbou s námi rozhodně  neproděláte!

FAQ - často kladené otázky

  • Nízká záloha – pouze 2.900,-Kč/osoba k potvrzení dovolené
  • V případě apartmánu 30% z ceny
  • Doplatek pak měsíc před odjezdem na dovolenou

nabízíme výhodné pojištění od UNIQA jež kryje většinu potřeb a možného nebezpečí na cestách, včetně pojištění storna. Něco se stane, nebudete moci odjet? S pojištěním se nemusíte bát, že vám propadnou peníze!

  • Akceptujeme poukázky většiny společností – SODEXO, EDENRED, BENEFIT+ a další.
  • FKSP faktury děláme běžně, včetně státních podniků kde je proces složitější (vyplnit objednávku, osobní čísla… tedy nemocnice, ministerstva, policie atp.)

Po celou dobu pobytu funguje asistenční linka (delegát na telefonu) na kterou můžete volat s jakýmkoliv problémem (zpožděný příjezd, tlumočení požadavků na recepci, …)

Fyzického delegáta na místě nemáme, jelikož na Gardu se jezdí individuálně – vlastní dopravou, v různé dny, na různá místa. V sezoně zde máme kolegu sporťáka, který s lecčíms poradí (krom půjčování kol, windsurfu, průvodce pro lezení atp…). 

Nezávazná rezervace ubytování