Maderno Toscolano

4/5
400m vzdálenost k jezeru
100m vzdálenost do centra

Hotel Maderno leží v historické secesní budově ve stejnojmenném letovisku, přímo u jezera a nedaleko centra městečka. Hotel obklopuje krásná velká zahrada, kde je hostům k dispozici venkovní bazén s lehátky a slunečníky a brouzdaliště pro děti.

 

Zkrácené pobyty možné, min. 3 noci.

Vybavení a služby: recepce, výtah, trezor, bar, restaurace, salonky, sluneční terasa, velká zahrada s bazénem, lehátky a slunečníky (zdarma), dětské brouzdaliště, parkoviště, wifi internet zdarma v celém hotelu, služba praní, úschovna kol.

Ubytování: dvoulůžkové pokoje kategorie STANDARD s možností přistýlky mají vlastní koupelnu se sprchou/WC, fén, telefon, SAT/TV, klimatizaci, minibar, wifi internet, některé pokoje jsou s balkonem.

Stravování: POLOPENZE: snídaně formou bufetu, večeře o 4 chodech (výběr z menu).

Vzdálenosti: pláž 400 m, centrum města 100 m.

Dovolená 2023: Záloha pouze 2900,-Kč/os. Doplatek před odjezdem.

Cena na osobu zahrnuje:
Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji na týden
Polopenzi
Parkování
Welcome drink
Stolní tenis a Bocce/petanq

Slevy na 3. lůžku:
Dětská postýlka (pro děti do 2,9 let) zdarma na vyžádání
Děti 0 – 2,9 let: sleva 100 %
3 – 12,9 let: sleva 30 %
13 a více let: sleva 15 %

Domácí zvířata jsou možná, pouze malá, po předchozí domluvě - 10€/den

Garance nejlepší ceny – našli jste někde jinde lepší cenu tohoto ubytování? 

  • Dejte nám vědět, třeba přes formulář níže. Prověříme a nabídneme vám cenu  stejnou nebo nižší!
  • Zpětnou vazbou s námi rozhodně  neproděláte!

FAQ - často kladené otázky

  • CORONA SAFE záloha 2.900,-Kč/osoba k potvrzení dovolené
  • V případě apartmánu 30% z ceny
  • Doplatek pak měsíc před odjezdem na dovolenou

nabízíme výhodné pojištění od UNIQA jež kryje většinu potřeb a možného nebezpečí na cestách, včetně aktuálního tématu onemocnění COVID-19.

  • Akceptujeme poukázky většiny společností – SODEXO, EDENRED, BENEFIT+ a další.
  • FKSP faktury děláme běžně, včetně státních podniků kde je proces složitější (vyplnit objednávku, osobní čísla… tedy nemocnice, ministerstva, policie atp.)

Po celou dobu pobytu funguje asistenční linka (delegát na telefonu) na kterou můžete volat s jakýmkoliv problémem (zpožděný příjezd, tlumočení požadavků na recepci, …)

Fyzického delegáta na místě nemáme, jelikož na Gardu se jezdí individuálně – vlastní dopravou, v různé dny, na různá místa. V sezoně zde máme kolegu sporťáka, který s lecčíms poradí (krom půjčování kol, windsurfu, průvodce pro lezení atp…). Jeho služby letos díky menší návštěvnosti budou omezené.

Nezávazná rezervace ubytování