Grand Hotel Riva Riva del Garda

4/5
50m vzdálenost k jezeru
0m vzdálenost do centra

Hotel Grand hotel Riva je moderní hotel v samém historickém centru města Riva del Garda, přímo u historického náměstí a nedaleko přístavu. Hotel prošel před lety zdařilou rekonstrukcí. Rozmanité snídaně s výhledem na jezero Garda zcela jistě nadchnou, stejně tak jako restaurace BEL AIR a střešní terasa.

Vybavení a služby: recepce, bar, restaurace BEL AIR, panorama terasa, úschovna kol.
Wellness (14-20:00) - Relax zona, finská sauna, biosauna, turecká koupel.

Ubytování: pokoje několika kategorií, vždy s klimatizací (červen-září), hydromasážní vana (v suite)
• R2 BASTIONE – dvoulůžkový pokoj, koupelna se sprchou nebo vanou a WC, fén, tel., LCD TV, trezor minibar, internet wi-fi
• SUPERIOR – dvoulůžkový pokoj, koupelna se sprchou nebo vanou a WC, fén, tel., LCD TV, trezor minibar, internet wi-fi. Pokoj je moderního stylu, některé části koupelny (např.vana) mohou být součástí pokoje
• FAMILY – moderní suite je tvořeno prostornou ložnicí, s přistýlkou pro 2 děti. koupelna se sprchou nebo vanou a WC, fén, tel., LCD TV, trezor minibar, internet wi-fi.

Stravování: POLOPENZE: snídaně formou bufetu, večeře o 4 chodech výběrem z menu. Uvítací nápoj. Možnost pobytu pouze se snídaní (na dotaz)

Vzdálenosti: historické centrum města 100m, jezero/pláž: 50m

Cena na osobu zahrnuje:
Ubytování na týden (zkrácené pobyty možné)
Polopenzi (pobyt se snídaní na dotaz v CK)
První vstup do Wellness zony
50% sleva na půjčení kol

Cena nezahrnuje:
Parkování / garáž: 10 euro/den
Dětská postýlka 10 euro/den
Další vstupy do Wellness (cca 12 euro/den)

Slevy na 3./4.lůžku:
děti do 7 let zdarma
7-12 let 50% sleva
12+ 25% sleva

Domácí zvířata po dohodě, za poplatek 10 euro/den

FAQ - často kladené otázky

  • CORONA SAFE záloha 1.500,-Kč/osoba k potvrzení dovolené
  • V případě apartmánu 25% z ceny

nabízíme výhodné pojištění od UNIQA jež kryje většinu potřeb a možného nebezpečí na cestách, včetně aktuálního tématu onemocnění COVID-19.

  • Akceptujeme poukázky většiny společností – SODEXO, EDENRED, BENEFIT+ a další.
  • FKSP faktury děláme běžně, včetně státních podniků kde je proces složitější (vyplnit objednávku, osobní čísla… tedy nemocnice, ministerstva, policie atp.)

Po celou dobu pobytu funguje asistenční linka (delegát na telefonu) na kterou můžete volat s jakýmkoliv problémem (zpožděný příjezd, tlumočení požadavků na recepci, …)

Fyzického delegáta na místě nemáme, jelikož na Gardu se jezdí individuálně – vlastní dopravou, v různé dny, na různá místa. V sezoně zde máme kolegu sporťáka, který s lecčíms poradí (krom půjčování kol, windsurfu, průvodce pro lezení atp…). Jeho služby letos díky menší návštěvnosti budou omezené.

Nezávazná rezervace ubytování