Borgo degli Ulivi Toscolano

700m vzdálenost k jezeru
150m vzdálenost do centra

Toscolano Maderno je městečko které vždy doporučujeme rodinám, které se chtějí koupat a hledají dobrou pláž. Kolem celého města je totiž kolem dokola – velká a široká pláž. Lokalitou je Toscolano na pomezí severu a jihu – je tedy ideální na prozkoumávání obou stran jezera a to autem, stejně tak je zde i výborné spojení trajektem.
Residence nabídne hezké, nové, prostorné, klimatizované apartmány, zahradu s bazénem.

Ubytování: apartmány dvou kategorií: klimatizované apartmány vždy s balkonem, vybavenou kuchyňkou s lednicí a myčkou, venkovním posezením. Smart TV, koupelna s WC.
BILO 2/3 (2kk) o rozloze 45m2
TRILO 2/4 (3kk) o rozloze 65mě, dvě koupelny.

Stravování: vlastní

Vzdálenosti: pláž: 700m, centrum 150m

Dovolená 2024: Záloha pouze 30% z ceny apartmánu. Doplatek před odjezdem.

Cena za apartmán zahrnuje:
Pronájem apartmánu na týden (zkrácený pobyt možný)
Povlečení, ručníky (1.set)
Spotřeby energií (voda, elektřina)
Klimatizaci
Parkování
Wifi internet

Cena nezahrnuje:
Závěrečný úklid – povinný 50/70 euro apartmán

Vratná kauce 200euro/apartmán | Domácí mazlíčci - 30 euro/pobyt.

Garance nejlepší ceny – našli jste někde jinde lepší cenu tohoto ubytování? 

  • Dejte nám vědět, třeba přes formulář níže. Prověříme a nabídneme vám cenu  stejnou nebo nižší!
  • Zpětnou vazbou s námi rozhodně  neproděláte!

FAQ - často kladené otázky

  • Nízká záloha – pouze 2.900,-Kč/osoba k potvrzení dovolené
  • V případě apartmánu 30% z ceny
  • Doplatek pak měsíc před odjezdem na dovolenou

nabízíme výhodné pojištění od UNIQA jež kryje většinu potřeb a možného nebezpečí na cestách, včetně pojištění storna. Něco se stane, nebudete moci odjet? S pojištěním se nemusíte bát, že vám propadnou peníze!

  • Akceptujeme poukázky většiny společností – SODEXO, EDENRED, BENEFIT+ a další.
  • FKSP faktury děláme běžně, včetně státních podniků kde je proces složitější (vyplnit objednávku, osobní čísla… tedy nemocnice, ministerstva, policie atp.)

Po celou dobu pobytu funguje asistenční linka (delegát na telefonu) na kterou můžete volat s jakýmkoliv problémem (zpožděný příjezd, tlumočení požadavků na recepci, …)

Fyzického delegáta na místě nemáme, jelikož na Gardu se jezdí individuálně – vlastní dopravou, v různé dny, na různá místa. V sezoně zde máme kolegu sporťáka, který s lecčíms poradí (krom půjčování kol, windsurfu, průvodce pro lezení atp…). 

Nezávazná rezervace ubytování