Antico Borgo Riva del Garda

4/5
150m vzdálenost k jezeru
0m vzdálenost do centra

V samotném historickém centru města Riva del Garda v úzkých uličkách nalezneme Antico Borgo. 4hvězdičkový hotel sice nenabídne zahradu s bazénem, na druhou stranu zažít romantickou Rivu třeba v noci je magický zážitek. Lokalita centra města je vskutku exklusivní.

Vybavení a služby: recepce, lounge, bar, wi-fi internet, terasa, malé fitness, parkování možné v nedaleké podzemní garáži (cca 200m placené – 12 euro/den), u hotelu lze krátce zastavit autem (vyložení zavazadel)

Ubytování: klimatizované dvoulůžkové pokoje s možností až dvou přistýlek, koupelna se sprchou/WC, fén, telefon, SAT/TV, sejf, lednice. Klimatizace v sezoně červen-září. Pokoje s balkonem za příplatek.

Stravování: SNÍDANĚ – formou rozšířeného bufetu, možnost přikoupit večeře o 4chodech.

Vzdálenosti: centrum města Riva, jezero 150m, pláž 500m

Dovolená 2023: Záloha pouze 2900,-Kč/os. Doplatek před odjezdem.

Cena na osobu zahrnuje:
Ubytování na týden se snídaní

Fakultativní příplatky:

Pokoj s balkonem +1960,-Kč/osoba/týden (280,-Kč/os/den)
Polopenze: +3500,-Kč/osoba/týden (500,-Kč/os/den)

Slevy na 3./4.lůžku:
Do 2let zdarma
2-18 let 50% sleva
18 a více 30%

Domácí zvířata: 20 euro/noc

Garance nejlepší ceny – našli jste někde jinde lepší cenu tohoto ubytování? 

  • Dejte nám vědět, třeba přes formulář níže. Prověříme a nabídneme vám cenu  stejnou nebo nižší!
  • Zpětnou vazbou s námi rozhodně  neproděláte!

FAQ - často kladené otázky

  • CORONA SAFE záloha 2.900,-Kč/osoba k potvrzení dovolené
  • V případě apartmánu 30% z ceny
  • Doplatek pak měsíc před odjezdem na dovolenou

nabízíme výhodné pojištění od UNIQA jež kryje většinu potřeb a možného nebezpečí na cestách, včetně aktuálního tématu onemocnění COVID-19.

  • Akceptujeme poukázky většiny společností – SODEXO, EDENRED, BENEFIT+ a další.
  • FKSP faktury děláme běžně, včetně státních podniků kde je proces složitější (vyplnit objednávku, osobní čísla… tedy nemocnice, ministerstva, policie atp.)

Po celou dobu pobytu funguje asistenční linka (delegát na telefonu) na kterou můžete volat s jakýmkoliv problémem (zpožděný příjezd, tlumočení požadavků na recepci, …)

Fyzického delegáta na místě nemáme, jelikož na Gardu se jezdí individuálně – vlastní dopravou, v různé dny, na různá místa. V sezoně zde máme kolegu sporťáka, který s lecčíms poradí (krom půjčování kol, windsurfu, průvodce pro lezení atp…). Jeho služby letos díky menší návštěvnosti budou omezené.

Nezávazná rezervace ubytování