Casa Europa Dos di Pur

900m vzdálenost k jezeru
900m vzdálenost do centra

Dům se nachází na kopci, v klidné a slunné poloze, s krásným výhledem na jezero. K dispozici je venkovní bazén (4x8m). Potěší nedávná rekonstrukce (r.2018).

Ubytování: v domě jsou 4 apartmány, dva v přízemí s terasou/vlastní zahradou a dva v prvním patře s balkonem.
TRILO 4/6 – třípokojový apartmán (3kk pro 4-6 osob), manželská ložnice, druhá ložnice s dvěma lůžky, obývací pokoj s kuchyňským koutem, rozkládací gauč. Koupelna se sprchou a WC. V apartmánu fén, pračka, myčka, wi-fi, SAT/TV, gril. Balkon nebo terasa s posezením a s výhledem na jezero.

Stravování: vlastní

Vzdálenosti: jezero, centrum, nejbližší restaurace: 900m.

Dovolená 2024: Záloha pouze 30% z ceny apartmánu. Doplatek před odjezdem.

Cena za apartmán zahrnuje:
Pronájem celého apartmánu  na týden
Spotřeby plynu, vody, elektřiny
parkování
wifi internet

Další informace & možné příplatky
Povlečení a ručníky: 20€/osoba
Dětská postýlka/židlička/vanička - zdarma po rezervaci
Vratná kauce: 100€
Zvířata na dotaz - povolena - 5 euro/den
Závěrečný úklid povinný - 80€/apartmán - povinný, na místě. Případné vytápění dle spotřeby

Garance nejlepší ceny – našli jste někde jinde lepší cenu tohoto ubytování? 

  • Dejte nám vědět, třeba přes formulář níže. Prověříme a nabídneme vám cenu  stejnou nebo nižší!
  • Zpětnou vazbou s námi rozhodně  neproděláte!

FAQ - často kladené otázky

  • Nízká záloha – pouze 2.900,-Kč/osoba k potvrzení dovolené
  • V případě apartmánu 30% z ceny
  • Doplatek pak měsíc před odjezdem na dovolenou

nabízíme výhodné pojištění od UNIQA jež kryje většinu potřeb a možného nebezpečí na cestách, včetně pojištění storna. Něco se stane, nebudete moci odjet? S pojištěním se nemusíte bát, že vám propadnou peníze!

  • Akceptujeme poukázky většiny společností – SODEXO, EDENRED, BENEFIT+ a další.
  • FKSP faktury děláme běžně, včetně státních podniků kde je proces složitější (vyplnit objednávku, osobní čísla… tedy nemocnice, ministerstva, policie atp.)

Po celou dobu pobytu funguje asistenční linka (delegát na telefonu) na kterou můžete volat s jakýmkoliv problémem (zpožděný příjezd, tlumočení požadavků na recepci, …)

Fyzického delegáta na místě nemáme, jelikož na Gardu se jezdí individuálně – vlastní dopravou, v různé dny, na různá místa. V sezoně zde máme kolegu sporťáka, který s lecčíms poradí (krom půjčování kol, windsurfu, průvodce pro lezení atp…). 

Nezávazná rezervace ubytování