La Limonaia Limone

3/5
100m vzdálenost k jezeru
1300m vzdálenost do centra

Již několikátou sezonu Vám nabízíme tento tříhvězdičkový hotel, umístěný na poklidném místě uprostřed rozlehlého parku v oblíbeném letovisku Limone. Všudypřítomné olivovníky, oleadry a cypřiše spolu s krásnými výhledy na jezero zde vytváří kouzelnou atmosféru. Hotel velké kapacity nabídne venkovní a vnitřní bazén s hydromasážemi, wellness, panoramatické fitness a sluneční terasy nabízí nekonečné možnosti aktivního i pasivního relaxu. Všechny pokoje s balkonem a výhledem na jezero.

Zkrácené pobyty možné, min. 3 noci.

 

Vybavení a služby: recepce, restaurace, bar, terasa, zahrada, parkoviště. Venkovní bazén, lehátka a slunečníky. 

Wellness (12 euro/os/vstup, pouze 15let+):  Krytý bazén s hydromasáží a fontánami, turecké lázně, bio sauna, studené mlhové sprchy, tropické dešťové sprchy, Kneipp, fitness a vířivka.

 

Ubytování: jednoduše zařízené dvou- až čtyřlůžkové pokoje, koupelna (vana nebo sprcha/WC/fén), balkon, trezor, SAT/TV, telefon, klimatizace (v určité části dne v červenci/srpnu). Wifi internet zdarma – veřejné prostory hotelu.

 

Stravování: POLOPENZE. Snídaně a večeře formou bufetových stolů.

Vzdálenosti: centrum města 1300 m, jezero 100 m, pláž 700m, hlavní pláž v Limone 1500m

Cena na osobu zahrnuje:

  • Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji na týden
  • Polopenzi
  • Vstup do venkovního bazénu, lehátka a slunečníky
  • Parkování

Slevy na 3. a 4. lůžku:

  • Děti 0 – 6 let: zdarma
  • 6 – 11 let: sleva 50 %
  • 11 a více let: sleva 25 %

FAQ - často kladené otázky

  • CORONA SAFE záloha 1.500,-Kč/osoba k potvrzení dovolené
  • V případě apartmánu 25% z ceny

nabízíme výhodné pojištění od UNIQA jež kryje většinu potřeb a možného nebezpečí na cestách, včetně aktuálního tématu onemocnění COVID-19.

  • Akceptujeme poukázky většiny společností – SODEXO, EDENRED, BENEFIT+ a další.
  • FKSP faktury děláme běžně, včetně státních podniků kde je proces složitější (vyplnit objednávku, osobní čísla… tedy nemocnice, ministerstva, policie atp.)

Po celou dobu pobytu funguje asistenční linka (delegát na telefonu) na kterou můžete volat s jakýmkoliv problémem (zpožděný příjezd, tlumočení požadavků na recepci, …)

Fyzického delegáta na místě nemáme, jelikož na Gardu se jezdí individuálně – vlastní dopravou, v různé dny, na různá místa. V sezoně zde máme kolegu sporťáka, který s lecčíms poradí (krom půjčování kol, windsurfu, průvodce pro lezení atp…). Jeho služby letos díky menší návštěvnosti budou omezené.

Nezávazná rezervace ubytování