Villaggio Gasparina Peschiera del Garda

100m vzdálenost k jezeru
1300m vzdálenost do centra

Kemp GASPARINA najdeme v Peschiera del Garda, přímo u jezera. Vřele doporučujeme všem rodinám s dětmi, které užijí bazény, miniklub anebo přítomnost GARDALANDU, který je vzdálen 10 minut pěšky.

Vybavení a služby: recepce, centrální trezor (za poplatek), bar, restaurace/pizzerie. Wi-fi na veřejném místě (za poplatek). Klienti si mohou vzít svůj vlastní gril (plyn x uhlí) v k apartmánu, v areálu nejsou veřejná grilovací místa. MINIKLUB (4-11let, červenec-srpen), plážový volejbal a stolní tenis (zdarma). Půjčovna kol 2km.
Venkovní bazén (13x25m, cca 15/5-15/9) s oddělenou částí pro děti s vířivkou. (čepice do bazénu nutné). Lehátka a slunečníky

Ubytování v mobilhome, vždy s koupelnou a WC, terasou a posezením. Lednice s mrazákem pouze v MH pro 5 osob/Prestige. Kávovar pouze v MH Prestige.

  • Maxicaravan 4 pro 1-4 osoby, 24m2
  • Maxicaravan 5 pro 1-5 osob, 24m2 (5.osoba pouze dítě, max 70kg)
  • MH PRESTIGE – pro 1-4osoby, 30m2

Vzdálenosti: pláž 50-200m (podle umístění v areálu), GARDALAND: 1000m, centrum Peschiera 1300m.

 

Cena za apartmán / mobilhome zahrnuje:
Pronájem na týden (zkrácené pobyty možné)
Spotřeby energií, elektřiny, vody…
Klimatizaci
Závěrečný úklid
Povlečení (1.set, další výměna za poplatek)
Parkování

Fakultativní příplatky:
Set lehátka a slunečníku u bazénu
Úklid kuchyňské linky 80-100euro/dle typu apartmánu
Parkoviště pro druhé auto 6euro/den
Pronájem TV (3 euro/den)

Vratná kauce 100 euro, Domácí zvířata nejsou povolena

 

FAQ - často kladené otázky

  • CORONA SAFE záloha 1.500,-Kč/osoba k potvrzení dovolené
  • V případě apartmánu 25% z ceny

nabízíme výhodné pojištění od UNIQA jež kryje většinu potřeb a možného nebezpečí na cestách, včetně aktuálního tématu onemocnění COVID-19.

  • Akceptujeme poukázky většiny společností – SODEXO, EDENRED, BENEFIT+ a další.
  • FKSP faktury děláme běžně, včetně státních podniků kde je proces složitější (vyplnit objednávku, osobní čísla… tedy nemocnice, ministerstva, policie atp.)

Po celou dobu pobytu funguje asistenční linka (delegát na telefonu) na kterou můžete volat s jakýmkoliv problémem (zpožděný příjezd, tlumočení požadavků na recepci, …)

Fyzického delegáta na místě nemáme, jelikož na Gardu se jezdí individuálně – vlastní dopravou, v různé dny, na různá místa. V sezoně zde máme kolegu sporťáka, který s lecčíms poradí (krom půjčování kol, windsurfu, průvodce pro lezení atp…). Jeho služby letos díky menší návštěvnosti budou omezené.

Nezávazná rezervace ubytování